Diami Krakens
Ploeg Diami Krakens Krakens is toegevoegd met fenomenale WR Tyfreak Thrill, en samen met WR Whaling Throttle heeft nu een dodelijke snelheid. Letterlijk. Met een vernieuwde aanvalslinie en een voortreffelijke groep van sterke en betrouwbare RB, rust het succes van deze ploeg op de schouders van QB Chewa Ravioli. Als de verdediging hun krachtige spel kan volhouden en als de aanval alle krachten maximaal kan verzamelen, dan kunnen zij samen ophef veroorzaken in de play-offs. Hard Schlock Stadium Als je tegen of voor Krakens speelt, geraakt je op Hard Schlock Stadium. Het stadion kan eruitzien als een zonnige dag op het strand met zijn waterkanalen en palmbomen. Maar het lijkt meer op een strand dat op elk moment een orkaan kan ontmoeten! Dit zandveld is bezaaid met sluipende putten met piranha’s en wordt voortdurend bedreigd door een gemuteerde aardworm. Muziekthema Celebration Nation Auteurs: Ty Noam Frankel, Nitai C Boschma, Andrey Vladimirovich Tatarinov Beschikbaar gesteld door APM Music Deze bijlage vereist de basisspel van Mutant Football League.