Deus Ex: Mankind Divided - Cybergeheimagent-pakket
Het Cybergeheimagent-pakket bevat de Desperate Measures Extra in-Game missie, een verzameling re-skins voor Adams pantser en regenjas, een re-skinned pistool en gevechtsgeweer, diverse pakketten munitie, wapenupgrades en meer! Met dit pakket kun je er als jezelf uitzien maar ook extra tools krijgen om je speelstijl te ondersteunen.