Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Challenge Accepted DLC
Ga de uitdaging aan en test na de release je skills in deze DLC met de 4 Challenge Modes van Destroy All Humans! (2020) Inbegrepen Modes: Rampage, Race, Armageddon en Abduction. Alle Modes zijn speelbaar in lokale splitscreen coöp! Ook inbegrepen: talrijke nieuwe Mutators waarmee je de regels van de game kunt veranderen! Laat ze zien waar je van gemaakt bent! (Dat weten we trouwens wel. Je bent gemaakt van een snufje pure, glorieuze Furon-DNA doordrenkt met primitieve menselijke genen.)