Desperado Penny - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Penny Fox" pakket bezit. Je MOET het Penny Fox pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Penny Fox in Awesomenauts Assemble!