Inhoud: - Hoofdgame - Outfits en achtergrondmuziek: Willamette Parkview Mall-pakket - Outfits en achtergrondmuziek: Resident Evil Heroes-pakket - Outfits en achtergrondmuziek: Resident Evil Villains-pakket - Outfits en achtergrondmuziek: Mega Man-pakket - Outfits en achtergrondmuziek: Capcom Fighters-pakket Dead Rising is terug met moderne graphics! Deze Deluxe Remaster is meer dan een remaster, het is een volledige grafische revisie eerste actiegame waar je zombies moet afslachten in de 'Dead Rising'-reeks. Deze remaster is ook volledig ingesproken, ondersteunt automatisch opslaan en heeft verschillende andere gebruiksgemakfuncties. Ervaar zelf de ongeëvenaarde chaos en vrijheid! - Verhaal: Op een dag wordt het vredige stadje Willamette in Colorado onder quarantaine geplaatst door het Amerikaanse leger. Frank West, een freelance journalist, ruikt een primeur en begeeft zich naar het enige winkelcentrum van het stadje. Helaas is het winkelcentrum veranderd in een ware hel waar het krioelt van de zombies. Over 72 uur komt er pas hulp, dus het is aan hem om de waarheid achter het incident te achterhalen voor het te laat is! - Realistische graphics dankzij RE ENGINE! Alle graphics, inclusief de personages en omgevingen, zijn vernieuwd en sterk verbeterd ten opzichte van het origineel. De gezichtsuitdrukkingen van personages, materiaaltexturen en bloedspetters zien er allemaal veel realistischer uit. Overweldigende hordes zombies vullen het scherm met volledig vernieuwde graphics! - Soepeler en meer gebruiksvriendelijk om te spelen! De gameplay van het origineel blijft intact, maar er zijn verschillende verbeteringen wat betreft gebruiksgemak, zoals automatisch opslaan, vernieuwde besturing, verbeterde UI en talloze andere details. Het spel is nu ook volledig ingesproken voor een meeslependere ervaring. - Breng 72 uur door zoals jij dat wilt! Het spel speelt zich af in een enorm winkelcentrum. Gebruik normale wapens zoals geweren en honkbalknuppels, of gebruik alledaagse huishoudelijke voorwerpen. Alles is geoorloofd om te overleven! Red andere overlevenden en probeer wat nieuwe kleren uit als je toch bezig bent. Vergeet niet dat je onder deze extreme omstandigheden niet alleen met zombies te maken krijgt, maar ook met psychopaten. Wie vormt de grootste bedreiging, zombies of mensen? *Outfits kunnen veranderd worden in de kast in de Security Room in de game. *Achtergrondmuziek kan gewijzigd worden via 'Change Mall BGM' in het Options-scherm. *Pre-orderbonussen worden in de toekomst mogelijk afzonderlijk te koop aangeboden.