Dead Rising 3: Gevallen engel
In aflevering 2 van de Niet-vertelde verhalen van Los Perdidos strijdt de geïnfecteerde "illegaal" Angel Quijano om haar groep overlevenden te beschermen tegen een duister staatscomplot terwijl ze ook nog haar eigen problemen heeft. Deze nieuwe zijlijn bevat een nieuwe missie, 5 nieuwe wapens, 1 nieuw combowapen, 1 nieuw voertuig en een nieuwe outfit, plus extra Gamerscore en de mogelijkheid om PP (XP) mee te nemen naar DR3.