Dead Man's Hand Pack
Domineer elke multiplayer-shootout met het Dead Man’s Hand-personalisatiepakket. Zie eruit als een ware huurmoordenaar met een wapencamouflage bedekt in speelkaarten, moordende richtkruizen en een compleet nieuwe, geanimeerde calling card.