Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W-hoofdstuk
Dead by Daylight: Resident Evil: Project W bevat een nieuwe Killer, Albert Wesker, The Mastermind, en nieuwe Survivors Ada Wong en Rebecca Chambers. Door deze add-on te kopen, ontgrendel je de exclusieve Charm Green Vial. Als je je neerlegt bij de simpele beperkingen van evolutie, sta je je ware potentie in de weg. Met recht een zwakke prestatie. De Killer is Albert Wesker, The Mastermind, een visionair die even briljant als meedogenloos is. Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W bevat ook twee nieuwe Survivors: Ada Wong en Rebecca Chambers. Ada is behendig en ondoorgrondelijk. Haar survivalskills maken haar een waardevolle bondgenoot, mits jullie interesses op één lijn blijven. Rebecca is een S.T.A.R.S. Field Medic en geeft het goede voorbeeld door mensen in nood te helpen, zelfs als dat betekent dat ze zelf in groot gevaar komt.