Dead by Daylight: Resident Evil-hoofdstuk
Resident Evil is een nieuw hoofdstuk voor Dead by Daylight, met de Killer Nemesis, 2 Survivors, Leon S. Kennedy en Jill Valentine, en een nieuwe kaart. Met deze add-on ontgrendel je de nieuwe Killer, de 2 Survivors en de exclusieve universele Charm Umbrella Corporation. De nieuwe kaart is het Raccoon City Police Station. Ooit was dit kunstmuseum de thuisbasis van de elite S.T.A.R.S.-eenheid van de RPD. Nu worden de doolhofachtige gangen overspoeld door de ondoden en biedt het onderdak aan een genadeloos kwaad. De nieuwe Killer is Nemesis. Neem het bloeddorstig bio-organische wapen van Umbrella over en jaag meedogenloos op je doelwitten. De nieuwe Survivors zijn Leon S. Kennedy en Jill Valentine. Leon wil koste wat kost Umbrella ontmaskeren. Sinds zijn eerste dag bij de RPD heeft hij bewezen een echte overlever te zijn. Jill is een briljante S.T.A.R.S.-agent, een van de weinige overgebleven leden van haar eenheid en een moeilijk doelwit voor zelfs de meest genadeloze tegenstander.