DE WIRED HORROR SPELLENBUNDEL
Neem Wired en bespaar met deze angstaanjagend kwaadaardige horrorbundel! Met drie ongelooflijke en unieke horrortitels, van drie ongelooflijke en unieke ontwikkelaars: “The Town of Light” 2017 Van LKA.it Speel door de fictieve ogen van Renée, een 16-jarig meisje dat lijdt aan de symptomen van een geestesziekte. Ze zoekt naar antwoorden op de vele vragen uit haar verleden, terwijl ze de plek verkent waar ze het grootste deel van haar jeugd doorbracht. Wat er vervolgens gebeurt, is een duistere en emotionele reis waarbij de lijnen tussen vermaak, verhaalvertelling en werkelijkheid erg wazig worden. “Close To The Sun” – 2019 Van Storm in a Teacup Journaliste Rose Archer stapt aan boord van de Helios op zoek naar haar zus Ada. Ze ontdekt al snel dat niet alles is wat het lijkt. Grote zalen zijn leeg. De stank van rottend vlees hangt in de lucht. Stilte. Een enkel woord is boven de ingang geschilderd… QUARANTAINE! “Those Who Remain” – 2020 Van Camel 101 Sommige fouten mogen nooit gebeuren, niet wanneer je leven compleet is – en toch gebeuren ze. Edward heeft een goed leven, een mooie vrouw en het perfecte dochtertje, maar rijdt nu toch 's nachts vol whisky door Dormont om zijn geheime affaire te beëindigen en zo zijn fouten te herstellen.