Voeg voor een geweldige prijs* meer manieren toe om te spelen als je bundelt! Bevat het De Sims 4 Word Beroemd Expansion Pack, het De Sims 4 Wellnessdag Game Pack en de Accessoirespakketten Luxe Feestaccessoires en Film Accessoires. Laat je Sims van een beroemd leventje genieten, stuur ze naar de spa, bezoek luxe feesten en bekijk films! BELANGRIJKSTE KENMERKEN De Sims 4 Word Beroemd - Word een echte ster als je carrière maakt als acteur, tot de crème de la crème gaat behoren en je Sims over het onvoorspelbare pad naar beroemdheid leidt. De Sims 4 Wellnessdag - Laat je Sims een bezoekje brengen aan de gloednieuwe Perfect in Balans Spa voor een verkwikkende massage, of werk aan hun innerlijke wellness door aan yoga te doen. De Sims 4 Luxe Feestaccessoires - Geef een sjiekdefriemel feest met tal van stijlvolle meubels en decoraties. Update de garderobe van je Sims met schitterende baljurken en stijlvolle avondkleding. De Sims 4 Film Accessoires - Nodig je vrienden uit voor een filmavondje en ga zorgeloos chillen. Pof een bak popcorn en laat je Sim-vrienden een film zien op het gloednieuwe projectiescherm.