Voeg voor een geweldige prijs* meer manieren toe om te spelen als je bundelt! Bevat het De Sims 4 Beleef het Samen Expansion Pack en de Accessoirespakketten Romantische Tuinaccessoires, Bowlingavond Accessoires en Fitness Accessoires. Voeg leuke clubactiviteiten toe aan de levens van je Sims, zorg voor wat romantiek, ga bowlen of samen sporten! BELANGRIJKSTE KENMERKEN De Sims 4 Beleef het Samen – Creëer en sluit je aan bij clubs met unieke interesses, karakters en stijlen waar jij de regels opstelt, hun look bepaalt en hun hangplekken aanpast. De Sims 4 Romantische Tuinaccessoires - Leg een prachtige Victoriaanse tuin aan voor je Sims en ontdek tegelijkertijd wat mysterie. De Sims 4 Bowlingavond Accessoires - Neem het op tegen vrienden en verbeter je kegelkunsten om spectaculaire worpen te ontgrendelen. De Sims 4 Fitness Accessoires - Daag je Sims uit met de bergbeklimmende loopband als een leuke manier om energie te verbranden en hun lichaamsbouw te verbeteren.