De psychologische horrorbundel
De Psychological Horror Bundle brengt je drie intense en reflectieve verhaalgedreven horrors gebundeld voor een gereduceerde prijs! Burnhouse Lane Burnhouse Lane vertelt het verhaal van Angie Weather, een verpleegkundige die met één voet in het graf staat en wanhopig probeert vijf onmogelijke taken te volbrengen om zo haar leven terug te winnen. Een verhaal over de dood, vriendschap en de eeuwige hoop dat er altijd een reden is om door te gaan, hoe moeilijk je het ook hebt. Harvester Games, de makers van The Cat Lady (2012), Downfall (2016) en Lorelai (2019), komen met een gloednieuwe horrorervaring die je meeneemt naar duistere plekken, maar waar je ook om zult lachen en een traan om zult laten. Door Burnhouse Lane zal je het leven en alle dingen die we als vanzelfsprekend beschouwen in twijfel gaan trekken. Buddy Simulator 1984 Dankzij de nieuwste generatie AI-technologieën, gemaakt in de nieuwe Anekom OS, simuleert BUDDY SIMULATOR 1984 de ervaring van het spelen met je beste maatje! Je beste maatje leert van jou en past zich constant aan aan jouw interesses en persoonlijkheid. Door Buddy Simulator 1984 te spelen, help je de wetenschap een enorme sprong te maken richting de toekomst van kunstmatige intelligentie. Afterdream Verdwaal in een lucide droom, waarbij je de grenzen tussen werkelijkheid en fictie verlegt. Gebruik de vreemde camera om door het mysterieuze verblijf van de geesten te navigeren. Vind het doel van je nachtelijke bezoek in een levendige en droomachtige omgeving. Navigeer door de obscure locatie die bevolkt wordt door geesten en verzamel voorwerpen om puzzels op te lossen terwijl je verder komt in het intrigerende verhaal. Kijk door de lens van je vreemde camera en fotografeer gemarkeerde objecten om ermee te communiceren.