DC Club van Super-Pets: De avonturen van Krypto en Ace
Kruip in de huid van de superhonden Krypto en Ace en maak je klaar om door het luchtruim te vliegen en de straten van Metropolis te beschermen in dit op de film geïnspireerde reddingsavontuur voor huisdieren! Als de favoriete heldhaftige honden van Superman en Batman ontdekken dat Lex Luthor de zwerfdieren van Metropolis wil ontvoeren, gaan deze viervoetige vechtersbazen niet zomaar met hun pootjes omhoog liggen. Gebruik de Heat Vision- en Arctic Bark-krachten van Krypto en de Batarang- en Shoulder Charge-aanvallen van Ace om de boosaardige LexBots aan de lijn te leggen. Red dieren voordat ze worden opgesloten in de LexCorp Zoo en bereid je voor op het ultieme gevecht met Lex en zijn hightech War Suit. Maar als Super-Pet moet je niet alleen maar knokken. Verzorg je harige vriendjes in het Adoption Center en help ze een thuis te vinden om speciale beloningen te verdienen. En ga naar je maten Chip, Merton en PB om je superkrachten te verbeteren. Het is een vogel... Het is een vliegtuig... Het zijn de DC Super-Pets!