Dauntless - 500 Platinum
Voeg 500 platinum toe aan je account. Deze valuta kan in de game worden gebruikt voor het kopen van nieuwe wapen- en harnasskins, aankomst-emotes, aangepaste banners en meer. Je kunt het ook gebruiken om je Hunt Pass te upgraden!