Dark Masquerade Qi'Tara - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Qi'Tara" pakket bezit. Je MOET het Qi'Tara pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Qi'Tara in Awesomenauts Assemble! Dit premium kostuum bevat een volledig nieuwe, aangepaste set aan stemmen voor dit karakter.