Dakar Desert Rally - SnowRunner Cars Pack
SnowRunner keert terug naar Dakar Desert Rally! Maak je klaar om je off-road rally-ervaring uit te breiden met de SnowRunner Cars! Bestuur vijf van de krachtigste auto's van SnowRunner en overwin extreme open-wereldomgevingen in de Free-Roam-modus of in de Rally Raid-competitie: Bekijk de iconische auto's uit SnowRunner die elk gevaar kunnen overwinnen: SnowRunner Cars: – TUZ 166 – DON 71 – KHAN 39 – KHAN 317 – KHAN L04F SnowRunner Rally-evenementen: Sport Game Mode (6 etappes) – SnowRunner-uitdaging (6 etappes) Professional Game Mode (3 etappes) – SnowRunner-uitdaging (3 etappes)