Dakar Desert Rally - Season Pass
De Dakar Desert Rally - Season Pass bevat 2 onmiddellijke ontgrendelingen van voertuigen op dag 1: de DAF Truck Turbo-Twin en de Peugeot 405 Turbo 16, plus 5 toekomstige DLC-packs met nieuwe voertuigen, een nieuwe kaart en 2 nieuwe rally-evenementen voor een lage prijs. Dakar Desert Rally is het grootste en meest epische off-road rallyrace-avontuur in de woestijn ooit. Dakar Desert Rally bevat de echte snelheid en spanning van de grootste rallyrace van Amaury Sport Organisation op de planeet, met uiteenlopende gelicentieerde voertuigen van de beste fabrikanten ter wereld, waaronder motoren, auto's, trucks, quads en SSV's. De game biedt unieke uitdagingen voor trouwe fans van off-roadsimulatie, maar ook voor casual racefans. Doe mee aan heftige online multiplayerraces of ga door de uitgestrekte woestenij in offline singleplayer. Authentieke Dakar Rally-ervaring Meer dan 30 levels met volledig rallyracen van de officiële 2020 en 2021 Dakar Rally-races met officieel gelicentieerde voertuigen, teams en coureurs in multiplayer- en singleplayerspeltypen. Allemaal in een immense open wereld die je niet beperkt tot parkoersen en wegen. De game ondersteunt ook een uitgebreide verzameling sturen voor de ultieme rijervaring. Seizoenen en dynamisch weer Met alle vier seizoenen en een volledige dag-en-nacht-cyclus. Of je nu tegenover opkomende zandstormen, het verzengende zonlicht in de woestijn, zware regen- of sneeuwval, of diepe modder komt te staan, je moet de elementen en de concurrentie zien te trotseren om te winnen.