Dakar Desert Rally: Extended Saudi Arabia Map
Van droge woestijnen tot exotische natuur en rotsachtige berggebieden; beleef alle regio's van Saoedi-Arabië terwijl je oeroude monumenten passeert en je een weg naar de top racet.