Dakar Desert Rally - Classics Vehicle Pack #1
Parijs-Dakar-klassiekers verschijnen in Dakar Desert Rally! Bereid je voor op een nieuwe offroad-rallybelevenis met de iconische kampioenen van Parijs-Dakar 1986. Porsche 959 (1986) Bestuur de krachtige vierwielaangedreven Porsche 959 door het woestijnlandschap. Tatra 815 (1986) Ervaar de fantastische, zeswielige Tatra 815 precies zoals in de originele Parijs-Dakar.