D4: Dark Dreams Don't Die - Killer Instinct-kledingset
Krijg speciale Killer Instinct-kleding voor David Young! Dit pakket bevat twee t-shirts en hoody's voor David Young, voorzien van logo's en afbeeldingen uit het populaire spel Killer Instinct!