D4: Dark Dreams Don't Die - Gears of War-kledingset
Krijg speciale Gears of War-kleding voor David Young! Dit pakket bevat twee t-shirts en hoody's voor David Young, voorzien van logo's en afbeeldingen uit het populaire spel Gears of War!