D4: Dark Dreams Don't Die - Fable-kledingset
Krijg speciale Fable-kleding voor David Young! Dit pakket bevat twee t-shirts en hoody's voor David Young, voorzien van logo's en afbeeldingen uit het populaire spel Fable!