D4: Dark Dreams Don't Die - Crimson Dragon-kledingset
Krijg speciale Crimson Dragon-kleding voor David Young! Dit pakket bevat twee t-shirts en hoody's voor David Young, voorzien van logo's en afbeeldingen uit het populaire spel Crimson Dragon!