Cynical Vinnie - Awesomenauts Assemble! Kostuum
Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Vinnie & Spike in Awesomenauts Assemble! Als je dit karakter nog niet vrijgespeeld hebt zal het aanschaffen van dit kostuum dat voor je doen.