Curse of the Sea Rats
Curse of the Sea Rats is een 'ratoidvania'-platformavontuur met liefdevol gemaakte, handgetekende animaties. Ga mee op een epische reis van vier gevangenen van het Britse rijk die door beruchte piratenheks Flora Burn in ratten zijn veranderd. Om hun menselijke vorm terug te krijgen moeten ze het opnemen tegen gevaarlijke bazen, de geheimen van de uitgestrekte Ierse kust ontsluieren en uiteindelijk de heks vangen die hen vervloekte.