Cult of the Lamb: Heretic Edition
De Cult of the Lamb: Heretic Edition bevat de basisgame, het Cultist Pack en het Heretic Pack. In Cult of the Lamb kruipen spelers in de huid van een bezeten lam dat door een onheilspellende vreemdeling is gered van vernietiging. Hij moet zijn schuld terugbetalen door in zijn naam een trouwe aanhang op te bouwen. Begin je eigen sekte in een land van valse profeten, reis af naar diverse en mysterieuze regio's om een trouwe gemeenschap van bosaanbidders op te bouwen, en verspreid je Woord om de enige ware sekte te worden. BOUW JE KUDDE OP Verzamel en gebruik grondstoffen om nieuwe bouwwerken neer te zetten, duistere rituelen uit te voeren om de goden aan te spreken, en preken te geven om het geloof van je kudde te versterken. VERNIETIG DE ONGELOVIGEN Verken een uitgestrekte, willekeurig gegenereerde wereld, vecht tegen hordes vijanden en versla rivaliserende sekteleiders om hun kracht te absorberen en te laten zien hoe sterk je sekte is. VERSPREID JE WOORD Train je kudde en begin aan een missie om de geheimen van vier mysterieuze regio's te verkennen en te ontdekken. Zuiver de ongelovigen, verspreid verlichting en voer mystieke rituelen uit om de machtige lamgod te worden. Cultist Pack Elke sekte zal jaloers op je zijn dankzij dit exclusieve Cultist Pack dat een zevendelig pakket met decoraties voor je charmante gemeenschap bevat, evenals vijf exclusieve volgelingen-skins. Heretic Pack Laat je devotie aan het Oude Geloof zien met Cult of the Lamb - Heretic Pack. Deze cosmetische set bevat nieuwe volgeling-vormen, een set boosaardige versieringen voor je sekte, en Fleece of the Old Faith-vachten voor het Lam. Als de uitstraling van jouw sekte er een is van (meer) bloed, dood en doem, dan is dit pakket voor jou! Cult of the Lamb - Heretic Pack bevat: - 5 gloednieuwe volgeling-vormen: Eland, Gorilla, Goudvis, Muskiet en Buidelrat. - 8 nieuwe basisversieringen. - Een nieuwe ketterse vacht voor het Lam!