Crusader Kings III: Friends & Foes
Heerser, wees op je hoede met wie je je vrienden of vijanden noemt; ze zijn twee kanten van dezelfde medaille. Je relaties zijn nu belangrijker dan ooit. In Crusader Kings III: Friends & Foes komen degenen die het dichtst bij je staan tot in de intiemste details tot leven. In dit nieuwe Event Pack kun je meer dan honderd unieke, middeleeuwse, dramatische verwikkelingen ervaren. Van jeugdige pestkoppen en rivaliserende adellijke families die hun leven lang wrok koesteren, tot zomerliefdes en echtgenoten die hun partner verwennen met dure cadeaus. Het alledaagse leven van je heerser is nooit problematischer - of spannender - geweest dan met Crusader Kings III: Friends & Foes. Valse vrienden en onvervalste vijanden Familie, vrienden en personen die jouw bloed wel kunnen drinken worden volledig tot leven gebracht in dit rijke, opwindende Event Pack. ◾De dagen van je heerser zitten vol uiteenlopende gebeurtenissen. Ervaar meer dan honderd spelergerichte verhalen die draaien om de kinderjaren, herinneringen, aartsvijanden, rebelse zonen en je wederhelft het hof maken met weelde en aandacht. ◾Ontdek met behulp van je vrienden nieuwe manieren om bevriend te raken met personen op wie je gesteld bent of bereik zelfs de begeerde status van beste vriend. ◾Wees voorbereid op gevaarlijke rivalen die hun messen slijpen om wraak te nemen. Of wees je aartsvijand voor met sluwe nieuwe opties... als je durft. O, zoete herinneringen! Ken het verleden om het heden te begrijpen. ◾Je personages halen met degenen die het dichtst bij hen staan herinneringen op aan hun persoonlijke geschiedenis, zoals dat romantische reisje of de pijnlijke vernedering die ten grondslag ligt aan een lang broeiend moordcomplot. ◾Je jeugd is een plek waar blije herinneringen rusten... of misschien ook niet. Ervaar de volledige jeugd van een personage, van ploertige pestkoppen tot weemoedige tienerliefdes. ◾Daden uit het verleden worden niet vergeten. Wees op je hoede voor de wraak van rivaliserende adellijke families, die een vermeend onrecht willen rechtzetten, zelfs na meerdere generaties. Het Event Pack Crusader Kings III: Friends & Foes brengt je in de juiste stemming met diverse nieuwe muziekstukken, die het beramen en bekokstoven van je heerser begeleiden. Nieuwe soundtracks met algemene, West-Europese en Arabische muziek. En denk eraan, hoogheid: hou je vijanden én vrienden goed in de gaten.