Crusader Kings III: Chapter III
Schrijf glorieuze nieuwe verhalen over militaire veroveringen en romantische avonturen met Chapter III. Dit hoofdstuk bevat twee uitbreidingen, één Event Pack en één Cosmetic Pack. Geniet van nieuwe mechanismen, nieuwe events en nieuwe historische sfeerelementen die Crusader Kings III nog meer diepgang geven! Chapter III bevat: Couture of the Capets (inbegrepen in Chapter III) Ontdek een wereld van weelde met Couture of the Capets. Dit Cosmetic Pack is meteen beschikbaar als je Chapter III koopt. Het pakket voegt nieuwe mode en stijlen toe, geïnspireerd op de cultuur van Fransen vorsten in de hoge middeleeuwen (13e eeuw). Legends of the Dead Word een legendarische figuur in deze kernuitbreiding, waarin grootse daden en effectieve propaganda de macht van je nageslacht door de eeuwen heen kunnen vergroten. Bepaal de koers van je dynastieke legende via kroniekschrijvers en gebruik je toegenomen reputatie om een gedegen materieel erfgoed op te bouwen. Maar pas op voor de groeiende dreiging uit verre landen, want de Zwarte Dood is zelf ook een legende aan het worden. Roads to Power De grandeur van het Byzantijnse rijk staat centraal in deze grote uitbreiding. Heers vanuit Constantinopel met een nieuwe administratieve regeringsvorm en ervaar allerlei nieuwe events en sfeerelementen met Byzantijns thema. Of kies voor een spannend leven en dwaal over de kaart als een avonturier die in te huren is. Hierbij is je reputatie niet gekoppeld aan het land. Wandering Nobles Dit Event Pack bouwt voort op het reissysteem dat is geïntroduceerd in Tours & Tournaments. Het pakket introduceert een nieuwe reislevensstijl en nieuwe manieren en redenen om te reizen: gebeurtenissen en verhalen die verklaren waarom je de veiligheid van het hof ver achter je laat.