Crown Wars - Brotherhood of Light Cosmetic Pack
Bestrijd de duisternis en de Orde door het cosmetische Broederschap van het Licht-pakket met trots te dragen. Deze bevat een unieke helm voor elk van je klassen, een nieuwe skin voor je wapens, en het Sacred Emblems-pakket om je strijdmacht en vaandel aan te passen.