Crossout - Horsemen of Apocalypse: Famine
— Pantservoertuig 'Hongermachine'. — Unieke epische cabine 'Gehuil'. — Een uniek portret van Veran 'de Hongerige' Wolf. — Verfblikken 'Aangetast metaal'. — Uniek decor 'Zwerm' (links en rechts). — 1500 in-game munten. Daarnaast ontvangt de speler: — Wapens: zeldzaam jachtgeweer 'Junkbow', 2 stuks; mêleewapen 'Boor', 2 stuks. — Structurele onderdelen 'Honger'. — Een set unieke stickers. — Verhoogt het maximaal aantal gebruikte onderdelen naar 55. Veran Wolf was een hele gewone medewerker van de productieafdeling bij Waderkvarn. Hij had eigenlijk nooit goede ideeën en hij was ook niet bijzonder efficiënt, maar hij deed zijn werk op tijd en was loyaal. Als er nooit een apocalyps was geweest, was alles gewoon zijn gangetje blijven gaan. Maar de arme Veran had de pech dat hij op de testlocatie was toen de deuren dichtgingen en hij nooit meer terug kon naar zijn oude leventje. Een groepje idiote medewerkers greep daarbinnen de macht. De tirannen werden met veel moeite verslagen. De Ruiters woonden op de testlocatie, kwamen nooit in problemen en veroorzaakten die ook niet. Totdat de tirannen terugkeerden. Twee keer zo sterk en drie keer zo woedend. Rivieren van bloed vloeiden en Veran stortte in. Diep binnenin de rustige bediende kwam een beest tot leven. En dat beest had een niet te stuiten, allesomvattende honger. Het was onmogelijk om die honger te stillen. De aanvallers werden grotendeels door de meedogenloze Hongerige verslagen. Toen hij uit zijn pantservoertuig werd getrokken, was het beest verdwenen. Alleen de verbijsterde Veran bleef achter. Uiteindelijk leerde Wolf hoe hij de Hongerige in bedwang kon houden. Hij liet het beest een masker dragen, zodat hij beschermd was. Hoewel Veran bang is voor zijn andere persoonlijkheid, zal hij desgevraagd de Ruiters altijd helpen om dood en verderf te zaaien. En de hele Woestenij beeft van angst wanneer zijn hongerige gehuil klinkt. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen die je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 55. Het kopen van het pakket geeft ook vroegtijdig toegang tot een aantal factionele structurele onderdelen. Deze onderdelen zijn meteen na aankoop beschikbaar en worden niet opnieuw uitgegeven nadat je het bijbehorende reputatielevel hebt bereikt. Sommige onderdelen zijn uniek, en spelers kunnen slechts één exemplaar van zulke onderdelen bezitten. Als je tegelijkertijd een standaardpakket en deluxe-pakket koopt, worden de onderdelen van de constructie en de portretten niet verdubbeld. Unieke portretten bieden een uitgelezen kans om op te vallen tussen overlevenden. Verfblikken zijn een manier om je pantserauto anders te maken dan andere. Munten — de valuta in het spel die op de markt wordt gebruikt om gepantserde auto-onderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!