Cretaceous Terror Pack
Deze DLC bevat twee nieuwe dinosaurussen om direct er op te jagen. Geavanceerde jachtvaardigheden zijn absoluut vereist als het je doel is om ze aan je trofeeënkamer toe te voegen. De Giganotosaurus ("gigantische zuidelijke hagedis") was een van de grootste vleesetende dinosaurussen die ooit op aarde heeft bestaan. Met zijn scherp reukvermogen is Giganotosaurus (een therapod-dinosaurus) sneller dan een volwassen Tyrannosaurus Rex, maar zijn hersenen zijn slechts half zo groot als die van zijn beroemde familielid. De Giganotosaurus heeft de neiging om rond te sluipen in de buurt van meren, maar hij kan zeker (en zal af en toe!) over het hele eiland zwerven, dus blijf altijd alert! Als dit monster geen onfortuinlijke menselijke jagers eet, bestaat zijn gebruikelijke dieet uit juveniele sauropod-dinosaurussen. De Carnotaurus ("vleesetende stier") is de enige carnivoor met twee karakteristieke hoorns die direct boven zijn ogen ontspruiten, en zijn uniek gespierde nek onderscheidt dit strijdlustige roofdier van zijn vleesetende tegenhangers. Kleiner dan Tyrannosaurus Rex en gebouwd voor snelheid (tot 56 km/u!) en pure kracht, Carnotaurus (een theropode dinosaurus) is wendbaarder en sneller dan T. Rex, en hij jaagt altijd in de buurt van water op en rond het eiland. Het is een ongelooflijk effectieve moordmachine, dus neem geen risico als je daar bent!