Drageus Games S.A.Actie en avontuur
GENETIC DISASTER 1/ Speel alleen of haal je vrienden erbij 2/ Kies een personage en zijn mutaties 3/ Vecht je uit het waanzinnige landhuis! Alle 12 levels zijn procedureel gecreëerd voor meer afwisseling en herhaling. Hordes vijanden wachten je op, maar let goed op je omgeving want die is gevaarlijk en past zich aan naarmate je verder komt. Upgrade jouw held om je eigen spelstijl op te bouwen en combineer verschillende personages om het perfecte team samen te stellen als je met vrienden speelt. Heb je een tank of een berserker nodig? Zorg daar dan voor! Heb je geen zin om samen te werken? Er is ook een speciale PvP-arena beschikbaar: “Stool Wars” laat 2 tot 4 spelers tegen elkaar vechten. Geen geweren, alleen krukken, explosieve vaten en boost. Perfect om je uit te leven en je schulden te vereffenen. Het motto van het spel: “Werk samen, maar niet te veel!” SUPER CYBORG Super Cyborg is een old-school non-stop hardcore run'n'gun actiespel! Jij bent een elite gevechtscyborg die wordt gestuurd om een aantal eigenaardigheden op een mysterieus eiland te onderzoeken. De meedogenloze en krachtige alien die alleen bekend staat als de 'Xirxul-levensvorm' is ontwaakt door onwetende wetenschappers en nu is de hele mensheid in gevaar! Schiet, ren en spring door 7 levels vol met eindeloze hordes biologische monsters en enkele van de felste eindbaasgevechten in elke titel. Vernietig alles wat op dit eiland beweegt, want als het beweegt, is het dodelijk! Ben je klaar om de aarde te redden? MINI MADNESS Mini Madness is een arcade-racespel geïnspireerd op games als Re-Volt en Micro Machines. Spelers racen met op afstand bestuurbare speelgoedautootjes over krankzinnige, uitgestrekte verticale banen in een eengezinswoning en de grote achtertuin. Bij het rijden moet je vooral letten op de naverbrander van je auto. Voer midden in de lucht salto's uit om de naverbrandermeter op te vullen voor een dynamische wegligging. Wanneer je verder komt in het spel, kun je zowel de naverbrandermeter als de oplaadsnelheid, saltosnelheid, remkracht en nog veel meer upgraden. Er zijn veel manieren om de banen af te leggen, bijvoorbeeld door gebruik te maken van afsnijdroutes. De enige beperking waar je mee te maken hebt, zijn de controlepunten die je in een specifieke volgorde moet behalen. Je kunt ook op muren en plafonds rijden dankzij de speciale zwaartekrachtpanelen en bijbehorende motorupgrades. Elke baan beschikt over objecten die je kunt activeren met een speciaal zendapparaat. Het kan een afsnijdroute zijn via een uitschuifbare brug, maar ook een speelgoedrobot die een salvo van projectielen afschiet op je tegenstanders, of een ventilator die het rijden bemoeilijkt, of ... --- Voor delen van deze bundel is mogelijk handmatige installatie vereist (games en apps beheren).