Costume Set "Summer Festival"
Voorzie Eren, Levi en Armin van een nieuwe outfit. Voeg een vleugje kleur toe aan het slagveld door een kostuum met zomers motief te dragen. Let op: Voorkom dat je twee keer dezelfde aankoop doet. *Je kunt de kostuums blijven gebruiken als je ze hebt gekocht voor A.O.T. 2, Xbox One, maar je moet de content wel opnieuw downloaden. *Deze set is exclusief Misaka's kostuum "Zomerfestival" *Volledige kostuumset met alle 16 kostuums, inclusief Mikasa's kostuum "Zomerfestival", is vanaf december verkrijgbaar voor een speciale prijs.