Construction Simulator - Year 2 Season Pass Pickup Truck
Is een handige leukigheid net wat je nodig hebt? Ga dan voor de Year 2 Season Pass want die voegt automatisch de Year 2 Season Pass Pickup Truck toe aan je Construction Simulator! Dit stoere voertuig biedt plaats aan maximaal vier personen, dus je vrienden en jij kunnen carpoolen terwijl je overal op de kaart opdrachten doet.