Conan Exiles: Isle of Siptah
Isle of Siptah is een omvangrijke uitbreiding van de open-world survivalgame Conan Exiles, met een enorm nieuw eiland om te ontdekken, verschrikkelijke beesten om te verslaan, nieuwe bouwsets en allerlei nieuwe features. Vecht tegen de oude rassen in nieuwe ondergrondse dungeons. Versla demonische monsters die zijn ontstaan uit een storm van pure chaos. Verpletter de concurrentie tijdens de uitbraken om de machtige thralls van het vasteland te vangen. Je komt aan op het eiland na een schipbreuk, alleen. Je hebt alleen de vodden die je droeg en maakt zelf alles wat je nodig hebt om te overleven. Eerst een simpel kamp met wat bewerkte stenen, maar uiteindelijk een heel fort met dodelijke slagzwaarden van verhard staal of lavaglas. Je blik valt op het midden van het eiland, waar een donkere toren uitsteekt boven het landschap. De gewelddadige storm die hem omringt lijkt in kracht en afschuwelijke verschrikkingen toe te nemen. Maar de meest gevaarlijke tegenstanders zijn misschien wel de andere overlevenden op het eiland, want de grondstoffen raken op, en overleven is barbaars. Nieuwe map – Isle of Siptah Maak een nieuwe start op het enorme Isle of Siptah. Verken zonovergoten stranden bezaaid met scheepswrakken, dichtbegroeide sequoiabossen, uitgestrekte valleien vol eeuwenoude Acheroniaanse ruïnes, een Stygiaanse kolonie, grimmige kampen vol piraten en de onheilspellende Toren van Siptah midden op het eiland. Nieuw kerker-type – Kluizen Leg langverlaten kluizen bloot die de restanten van de oude rassen uit een lang verleden bevatten. Ontdek verborgen gangenstelsels, los eeuwenoude puzzels op en bestrijdt de duivels en demonen die ze huisvesten. Maak kostbare schatten buit en hanteer de kracht van de oude rassen. Nieuwe feature – Maelstrom Een enorme storm slaat om zich heen rondom de donkere toren in het midden van het eiland. Door duistere magie verschijnen er verschrikkelijke monsters uit de buitenste leegte die iedereen aanvallen die te dichtbij komt. Versla deze verschrikkingen om een gloednieuwe grondstof en unieke beloningen in handen te krijgen. Nieuwe feature – Uitbraken van magie Krachtige vlagen van verboden magie, geschonken door de oude god Nyarlathotep, barsten uit vanaf de Toren van Siptah. Mensen en beesten verschijnen in hun kielzog, plots geteleporteerd vanuit de buitenwereld. Wees snel om ze te pakken te krijgen of bijt in het stof terwijl andere spelers hun legers uitbreiden. Nieuwe neushoorn-mount, bouwsets, en nog veel meer Trek ten strijde en vernietig je tegenstanders op de razende neushoorn-mount. Bouw een klein huisje of een enorme nederzetting met de twee nieuwe bouwsets: kies uit doordrenkte scheepswrakken of het oude en majestueuze stormglas. Vind en draag nieuwe voorwerpen, zoals nieuwe pantsers, gereedschappen en wapens.