Company of Heroes 2: Complete Collection
Ervaar oorlog in Europa zoals nooit tevoren. Leid je strijdkrachten naar historische overwinningen in twee meeslepende campagnes die zich uitstrekken van Stalingrad tot de Slag om de Ardennen. Neem het bevel over vijf unieke facties in een ongelooflijke reeks multiplayer- en skirmish-scenario's. Intense coöp- en uitdagingsmissies wachten op je in de enerverende Theatre of War-uitbreidingen. Company of Heroes 2 bouwt voort op een nalatenschap van bekroonde Combined Arms-gameplay. Leer authentieke mechanismen, zoals dekking, vizierlijn, onderdrukkend vuur en aanvoerlijnen om de overwinning veilig te stellen. Visuele presentatie met emotionele impact maken de ervaring helemaal af. Realistische fysica en ongelooflijke details maken het nog intenser in de altijd veranderende verwoestbare omgevingen. Voel hoe de voertuigen door barricades stormen, hoe artillerie het landschap beschadigt en het ijs onder tankrupsbanden kraakt. Een ijskoud graf dreigt. Dit is Company of Heroes 2.