Colosseum-pakket
Het Colosseum-pakket bevat twee nieuwe kaarten en twee nieuwe skins voor het speltype Gladiator. Verdedig in Henge een oude gedenkplaats in het woud tegen een horde indringers. Vecht je in Hemelvaart van de brandende sintels van Hades' hel naar de overdadige bovenwereld. En pas je personage in het speltype Gladiator aan met de skins Commodus en Centurion.