City Island 6
Ervaar vernieuwd stadsbouwen! Ontdek het geheel nieuwe City Island 6: Leven opbouwen. Reis als burgemeester van een evoluerende stad de wereld rond en ontdek spectaculaire eilanden en levendige steden die werkelijk uniek en levend zijn! Nu met verbeterde functies City Island 6 til je bouwervaring op verschillende terreinen en thema's naar een hoger niveau. Geniet bovendien van een naadloze gameplay, omdat de game rechtstreeks op je mobiele telefoon offline kan worden gespeeld. Je hebt dus geen internet- of wifi-verbinding nodig. Gebruik cloudopslag om je voortgang op meerdere apparaten bij te houden. Van een bescheiden begin tot oogverblindende skylines Begin met een klein stadje en zie hoe het verandert in een prachtige stad die later een bruisende metropool wordt. Met meer unieke gebouwen, nieuwe, onontdekte eilanden en verrijkte inhoud zorgt de gratis te spelen, offline game City Island 6 voor urenlang entertainment. Communiceer met naburige metropolen en nodig vrienden uit om jouw stad te bewonderen. Met meer vrienden kun je steden bezoeken en elkaar helpen. Vernieuwd stadsbouwen met oneindig genieten Zeg vaarwel tegen de eentonigheid met het vernieuwde City Island 6! Ontgrendel spannende gebouwen, ga op diverse missies en verzamel overvloedige schatten. Maak je stad op maat, werk samen met vrienden en duik diep in deze meeslepende tycoonsimulatie. Nu met nog meer te verzamelen, ontwerpen en strategiseren, waardoor passie en creativiteit geen grenzen kennen.