Cities:Skylines - Synthetic Dawn Radio
Geniet van de fantastische muziek van Synthetic Dawn, de meest geweldige radiozender die Cities: Skylines ooit heeft gehad! Deze zender bevat 16 originele nieuwe nummers, zowel instrumentaal als met zang, verdeeld over vier unieke genres: electro uit de jaren 80, electro met vocoder, breakbeats en futuristische synthesizermuziek. Ga helemaal op in het funky geluid van synth-dj Jessica Statler op Synthetic Dawn Radio.