Cities: Skylines - Season Pass 2
De tweede Season Pass voor Cities: Skylines op console helpt spelers om hun stad tot nieuwe hoogten te stuwen met een aantal van de meest populaire uitbreidingen. Season Pass 2 bevat drie grote uitbreidingen (Green Cities, Parklife en Industries), plus daarnaast het European Suburbia content-pakket en drie radiostations (Country Road Radio, All That Jazz en Synthetic Dawn Radio). Bundel je krachten en bespaar op Cities: Skylines in 2019! Eigenaars van Season Pass 2 hebben direct toegang tot Green Cities en European Suburbia wanneer deze verschijnen in januari 2019. De overige uitbreidingen zijn beschikbaar zodra ze uitkomen gedurende het jaar. Nieuwe content is te downloaden in de winkel. Inhoud van Season Pass 2: Green Cities (volledige uitbreiding) European Suburbia (contentcreator-pakket) Parklife (volledige uitbreiding) Country Road Radio (radiostation-DLC) All That Jazz (radiostation-DLC) Industries (volledige uitbreiding) Synthetic Dawn Radio (radiostation-DLC) Bespaar met de Season Pass en loop geen enkele uitbreiding mis. Je kunt ze stuk voor stuk downloaden zodra ze verschijnen.