Cities: Skylines II - Soft Rock Radio
Soft Rock Radio combineert de energie en geestdrift van rock met een ontspannen, rustgevende vibe. Deze radiozender levert de perfecte begeleiding als je je dromen voor een stad wilt waarmaken. Voeg het warme geluid van gitaren en zacht gezang toe aan je stad. Creëer het perfecte muzikale landschap dat je aanmoedigt en energie geeft, zodat je met gemak en een goed gevoel je droomstad kunt bouwen.