Cities: Skylines II - San Francisco Set
San Francisco Set Geef je stad een zonnige sfeer met deze set met San Francisco-thema. Een garage voor muscle cars, 5 verschillende muscle car-modellen en een politieauto geven je levendige strandstad meer flair. De set bevat ook de beroemde Golden Gate Bridge en natuurlijk een kaart van San Francisco. Exclusief als je de Expansion Pass koopt.