Cities: Skylines II - Modern City Bundle
Cities: Skylines II - Modern City-bundel bevat: Creator Pack 'Urban Promenades' van 'Feindbold': Stap het dynamische stadsleven in met het Creator Pack 'Urban Promenades'. Dit pakket, dat is ontworpen door communitycreator 'Feindbold', draait helemaal om het leven in een stad. Het pakket bevat verschillende dienstgebouwen en een mixed housing-zone waarmee je levendige straten en rustige openbare ruimtes kunt creëren, die stedelijke energie uitstralen. Creator Pack 'Modern Architecture' van 'Richard Shi': Verwelkom vooruitgang met het Creator Pack 'Modern Architecture'. Deze collectie, die is ontworpen door communitycreator 'Richard Shi', ontgrendelt een breed scala aan eersteklas dienstgebouwen en voorzieningen voor zowel inwoners als toeristen. Geef je straten een nieuwe, strakke, moderne look en laat je burgers genieten van modern onderwijs en hedendaagse kunst. Soft Rock Radio: Soft Rock Radio combineert de energie van rock met een ontspannen, rustgevende vibe. Deze radiozender levert de perfecte begeleiding terwijl je de dromen voor je stad waarmaakt. Voeg het warme geluid van gitaren en gevoelige zang toe aan je avontuur. Creëer het perfecte muzikale landschap dat je aanmoedigt en energie geeft, zodat je met gemak en een goed gevoel je droomstad kunt bouwen.