ChromaGun
Welkom bij ChromaTec’s testlab, je bent hier om onze nieuwste, state-of-the-art kleur-technologie van militaire kwaliteit te testen: De ChromaGun (patent aangevraagd)! Gebruik de ChromaGun om de door ons zorvuldig ontworpen testkamers op te lossen. Het basisprincipe is simpel, maar de toepassing toch complex. Verlaat de kamers door de uitgang, maar kijk uit voor de WorkerDroids die er voor zorgen dat de kamers in op en top conditie blijven. Deze Droids zijn niet bepaald “mensvriendelijk” te noemen. Boek voortgang door de muren en WorkerDroids te kleuren met de ChromaGun. WorkerDroids voelen zich aangetrokken tot muren met dezelfde kleur, gebruik deze techniek om de uitgang van elke kamer te bereiken. Sommige deuren zijn lastiger te openen dan andere; deze blijven alleen open als er iemand op de trigger staat. Klinkt dit als iets wat jouw hersenen aankunnen? Gefeliciteerd, dan ben jij de perfecte kandidaat voor onze testkamers. Dat gezegd hebbende: welkom en veel succes!