Children of Silentown
Ga mee met Lucy en haar vrienden in dit obscure, handgetekende avonturenspel. Lucy is bang voor het bos, net als alle andere kinderen. Ze doet 's nachts geen oog dicht door het gebrul dat uit het bos echoot. Zelfs haar dromen zijn geen plek waar ze veilig kan spelen. Het is vrij gewoon dat er mensen uit het dorp verdwijnen, maar dit keer is Lucy oud genoeg om op onderzoek uit te gaan. Althans, dat vindt ze zelf. Children of Silentown is een avontuurlijk aanwijs- en klikspel met een geheimzinnig en aandoenlijk verhaal. Verken het dorp en de gevaarlijke omgeving, ontmoet de eigenzinnige inwoners, los puzzels op en voltooi minigames. Ga mee op avontuur met Lucy en achterhaal wat voor al die onrust in Silentown zorgt… als je durft, tenminste.