Children of Morta: Ancient Spirits
Ancient Spirits is de nieuwe DLC voor Children of Morta, die een aantal dingen introduceert: een nieuw speelbaar personage met twee unieke vormen: Yajouj’Majouj; nieuwe skins voor elk personage en een in-game pakket met nieuwe relics, charms en graces. Yajouj en Majouj Een oude legende onder de mensen in het zuiden vertelt over een verboden liefde tussen een mens en een goblin. Yajouj de mens werd verliefd op Majouj de goblin. In de legende wordt Majouj weggevoerd uit het huis van Yajouj en in een peilloze diepte geworpen, waar ze uiteindelijk doodgaat. De onwetende Yajouj wilde zijn zielsverwant vinden, maar raakte verdwaald in de bodemloze diepte en kwam tijdens deze zoektocht om het leven. Maar dat is niet het einde van deze legende: uiteindelijk moeten de zielen worden herenigd na hun dood. Een verbintenis die de afgrond overstijgt. De zielen van de twee geliefden moeten een uitgang vinden. Bekijk de volledige content-lijst van Children of Morta: Ancient Spirits‎!‎ -‎ Nieuw speelbaar personage Yajouj’Majouj staat klaar om je vaardigheden op de proef te stellen in de Family Trials-modus. Yajouj’Majouj heeft in tegenstelling tot de Bergsons twee vormen en kan hiertussen wisselen om een unieke vechtstijl te creëren: door aanvallen van beide vormen te combineren, kun je enorm dodelijke aanvallen uitvoeren! -‎ ‏Skin-systeem- voegt een hele nieuwe sectie toe aan het personage-selectiemenu waarin je speciale maskers voor de helden kunt kiezen. -‎ ‏‎5 nieuwe Divine Graces‎: Blood Rush, Quick Paws en nog veel meer. -‎ ‏‎5 nieuwe Charms‎: Trade of Might, Blood Sacrifice en nog veel meer. -‎ ‏‎5 nieuwe Divine Relics‎: Call to Arms, Thunder Cloud en nog veel meer.