Chess Ultra X Purling London Olivia Pilling Art Chess
We presenteren de Olivia Pilling Art Chess-set; speciaal gemaakt voor Purling London en nu beschikbaar in de virtuele wereld van Chess Ultra. In deze set gemaakt door de in Noord-Engeland wonende Olivia Pilling heeft elk traditionele Staunton-stuk een eigentijdse makeover gekregen met een rijk kleurenpalet en een abstract design. De stijlvolle Olivia Pilling Art Chess-set is geïnspireerd door Russische volkskunst en is een gegarandeerde blikvanger op het schaakbord. Dit pakket bevat alleen een schaakset, die in elke omgeving in het spel kan worden gebruikt.