Chess Ultra X Purling London Bold Chess
We presenteren de Purling London Bold Chess-set; speciaal geselecteerd uit een collectie exclusieve sets gemaakt door het beroemde team van Purling London. De levendige, met de hand gesneden Staunton-stukken brengen klassiek en eigentijds samen en geven een kleurrijke draai aan het schaakbord. Elk luxe hardhouten schaakstuk is afgewerkt met een diepglanzende lak en gemerkt met leervilt. De Bold Chess-set bezit hiermee een tijdloze schoonheid. Dit pakket bevat alleen een schaakset, die in elke omgeving in het spel kan worden gebruikt.