Chess Ultra: Santa Monica-spelpack
Maak een reis naar een van de populairste stranden ter wereld en beleef alles wat het schaakpark van Santa Monica te bieden heeft. Bereid je voor om je tegenstander uit te dagen onder een blauwe lucht en ruisende palmbomen. Het Santa Monica-spelpack bevat een eigentijdse schaakset die een nieuw leven heeft gekregen. In deze Skate-schaakset geïnspireerd door de skateboard-scene van de Californische kust zijn alle schaakstukken gemaakt van gereyclede skateboard-onderdelen. De Skate-schaakset, met schaakstukken die tot in de kleinste details met de hand zijn gemaakt, is verkrijgbaar met een geschilderde of gepolijste afwerking en brengt vergeten skateboards uit het verleden weer tot leven. Dit pakket bevat een schaakset en een omgeving. Deze kunnen afzonderlijk en in combinatie met alle andere sets en omgevingen in het spel worden gebruikt.